گزارش تحویل

گزارش تحویل

دقیقاً همان‌طور که شما می‌توانید از طریق گزارشِ دلیوری (Delivery Report) موبایلتان، وضعیت اس‌ام‌اس‌های ارسالی را چک کنید که آیا به دست مخاطب رسیده است یا نه، در سامانه ملی پیامک هم این امکان وجود دارد. البته با این تفاوت که پنل اس ام اس امکانات گزارش‌گیری و دلیوری بسیار گسترده‌تری دارد.

ارزیابی نتیجه یک پیامک تجاری واقعاً مهم است؛ چراکه لازم است تا بدانید که چند نفر از مشتریان‌تان پیامک تبلیغاتی‌ را دریافت کرده‌اند. با استفاده از این اطلاعات شما می‌توانید برای کمپین‌های پیامکی بعدی خودتان هم برنامه‌ریزی کنید.

خب، حالا در این مقاله اول وضعیت ارسال اس ام اس در موبایل را مرور می‌کنیم، و در ادامه وارد بحث پنل اس ام اس می‌شویم تا 3 قدم اصلی برای سنجش بازدهی یک پیامک را یاد بگیریم.

گزارش‌ گیری از پنل اس ام اس

یک سامانه پیامکی خوب به شما اجازه می‌دهد تا گزارش کاملی را از وضعیت پیامک‌های ارسالی داشته باشید. این گزارش مشخص می‌کند که چه تعداد پیامک به دست مخاطبان‌تان رسیده است و چه تعداد از آنها بازگشت خورده‌اند. به این ترتیب، تعداد دقیق کسانی که پیامک را دیده‌اند، مشخص می‌شود. برای آشنا‌شدن با نحوه گزارش در سامانه ملی‌‌پیامک می‌توانید به بخش راهنما در قسمت گزارشات مراجعه کنید.

ثبت بازخورد پیامک

اگر می‌خواهید میزان تعامل مشتری‌هایتان را بررسی کنید، می‌توانید کاری کنید که آنها به پیامک شما پاسخ بدهند؛ مثلا از آنها بخواهید تا در صورت تمایل، برای استفاده از خدمات شما عدد 1 را ارسال کنند. حالا از طریق پیام‌های دریافتی می‌توانید ببینید چه تعداد از مشتریان شما به پیامکتان پاسخ داده‌اند.

جهت ثبت نام در سامانه پیام کوتاه mashadsms.ir کلیک کنید.